נערה בת 15 מהקריות הגישה אמש (רביעי) בבית משפט השלום בקריות בקשה למתן צו למניעת הטרדה מאיימת מבן זוגה לשעבר. לדבריה, החבר לשעבר, בן ה-18, מאיים עליה, על בני משפחתה וחבריה בפגיעה. וכן מאיים כי יפיץ תמונות אינטימיות שלה. "הוא אמר לי שאם אני אהיה עם מישהו אחר, הוא יהרוג אותי", אמרה.
1 צפייה בגלריה
מתח ואלימות בתא המשפחתי
מתח ואלימות בתא המשפחתי
הנער מאיים כי יפיץ תמונות אינטימיות שלה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
הבקשה הוגשה אמש (ד') בבית משפט השלום בקריות על ידי הנערה (15), המתגוררת בקריות. בדיון טענה כי הנער היה בן זוגה במשך חצי שנה. לפני שבועיים הם נפרדו, ומאז הוא החל להטריד אותה.
לטענתה, החבר לשעבר מתקשר אליה ומאיים עליה בטלפון שיפגע בה ובבני משפחתה. הודעות איומים נוספות הוא שולח גם לחברותיה והיא חוששת לחייה. בנוסף, מאיים הנער כי יפיץ תמונות אינטימיות שלה שצולמו בזמן שהיו זוג.
קראו גם >>
ביום שני האחרון הגישה הנערה תלונה במשטרת זבולון. "נפרדנו לפני שבועיים, ידעתי שהוא בנאדם מסוכן אבל מה שהביא אותי לפה זה בגלל שהוא אומר חבל על החיים שלי. רוצה להפיץ תמונות שלי, כאילו שהיינו זוג, היו תמונות, הוא מאיים עלי, הוא איים עלי שיפיץ אותם וכל מיני דברים כאלה, זה מה שהוא אמר וגם על החיים שלי", אמרה. "הוא אמר לי שהיינו ביחד שאם אני אהיה עם מישהו, הוא יהרוג אותי".
השופטת, איילת השחר ביטון פרלה, קיבלה את הבקשה של הנערה ואישרה את הצו. "לאחר שעיינתי בבקשה ובתצהיר הנלווה לה ושמעתי את המבקשת והמלווה, נוכחתי כי המשיב נקט לכאורה הטרדה מאיימת וכי נדרש בנסיבות מתן צו ארעי במעמד צד אחד", כתבה: "כמו כן מצאתי יסוד לחשש לפגיעה ממשית בשלוות חייה של המבקשת ולהמשך פגיעה כאמור וכי התנהגותו הלכאורית של המשיב מניחה בסיס סביר להניח שהוא מהווה סכנה גופנית ממשית".
פורסם לראשונה: 13:39, 21.01.21